Unul dintre cele mai mari evenimente de automobile din Germania a avut loc zilele trecute, acolo unde au participat cei mai importanți și pasionați creatori de conținut din domeniul auto. Printre cei prezenți a fost și Andrei Zbir, creator de conținut și expert în comunicare digitală care a fost speaker la evenimentul Automotive Lab.
Omul de business a împărtășit participanților insight-uri valoroase despre realizarea de conținut de impact pentru social media, cum gestionezi o afacere și cum reușești să fie relevant pe piața auto.
Evenimentul a început în showroom-ul Omid’s Automobilzentrum Rhein-Neckar, un spațiu foarte mare și frumos, acolo unde a fost plin de automobile în valoare de peste 50 de milioane de euro. Creatorii de conținut au avut oportunitatea să creeze conținut în timp real, într-un cadru spectaculos și au dovedit încă o dată profesionalismul și creativitatea de care dau dovadă zilnic pentru a crea conținut.
Întregul program a continuat în cadrul Omid Studio, un hub de producție de mari dimensiuni, unde gazda evenimentului, Omid, a ținut un discurs inspirațional și a oferit o nouă perspectivă asupra industriei auto.
Alături de echipa sa, Andrei Zbir, a prezentat o serie de practici, strategii eficiente și tips & tricks pentru a-i putea ajuta pe creatorii de conținut să își îmbunătățească strategia de conținut și să se diferențieze de competitorii din mediul online.
Datorită influenței sale din zona de creare de conținut și de antreprenoriat, Zbir a reușit de-a lungul timpului să își creeze o comunitate de milioane de urmăritori pe platformele de social media, acolo unde clipurile sale au un impact semnificativ.
Pasiunea pentru mașinile de lux și modul profesionist în care își creează conținutul, l-au făcut pe Zbir să fie un reper în această industrie, mai ales ca reușește cu brio să genereze constant un reach ridicat și un engagement puternic.
Pe lângă activitatea din mediul digital, Zbir are o afinitate și pentru zona de imobiliare acolo unde este acționar pentru mai multe proiecte importante din zona de nord a Bucureștiului.
Este într-o continuă creștere și dezvoltare și pe zona de business, acolo unde reușește să vină cu idei inovatoare de afaceri, atat pe plan național dar și internațional.
În următoarea perioadă, Zbir vrea să își extindă brandul personal, să se implice în dezvoltarea tinerilor antreprenori și creatori de conținut, dar și să-și dezvolte business-urile. Astfel, el rămâne una dintre cele mai relevante și dinamice figuri ale noii generații de lideri digitali și antreprenori din România.
Despre Zbir
Zbir este unul dintre cei mai cunoscuți youtuberii și antreprenori tineri din România. Cu o comunitate de milioane de urmăritori pe platformele de social media, Zbir s-a remarcat prin pasiunea sa pentru mașinile de lux, prin campaniile motivaționale și prin business-urile sale de succes din mai multe domenii.
Păreri?













