Armin van Buuren x The Stickmen Project - No Fun
2021-11-23 22:28:00

După o perioadă lungă de timp în care „No fun” în acest an, Armin van Buuren lansează o piesă care stârnește în tine pofta de a petrecere alături de cei mai buni prieteni.

Realizat împreună cu senzația TikTokului The Stickman Project, „No Fun” este un exemplu excelent de colaborări neașteptate între artiști care produc rezultate excelente. Melodia „No Fun” este un protest împotriva celor care strică cheful atunci când vine vorba de petreceri. Piesa este o combinație muzicală între genul house și tehno, numai bună pentru a fi difuzată în cluburi. Ritmurile puternice și vocile nervoase de la același vocalist care a realizat și piesa „Blah Blah Blah”, dă piesei un vibe extrem de fresh.

Armin van Buuren este încântat de noua colaborare, iar piesa a ieșit exact așa cum și-a dorit. „Mi-a plăcut versiunea de copertă pe care a făcut-o The Stickment Project pentru piesa mea „Ping Pong”. A stârnit o flacără de creativitate în mine și m-am trezit în studio cu ei pentru a crea acest disc. Sper că toată lumea se va distra de fiecare dată când „No Fun” va răsuna din difuzoare!”

Nici cei din partea proiectului Stickmen nu au rămas indiferenți la cele spuse de artis.  „Armin van Buuren este unul dintre cei mai legendari DJ și producători ai timpului nostru și a fost o onoare să lucrez cu el la imnul zgomotos și rebel care este „No Fun”. Suntem atât de mândri de acest cântec și abia așteptăm ca lumea să o audă… Acesta este pentru renegați!”

De-a lungul carierei sale, Armin van Buuren a fost un ambasador global al muzicii electronice. În vremurile non-COVID, Armin van Buuren a fost cap de afiș a peste 150 de spectacole pe an la festivaluri și locații de top din întreaga lume, inclusiv Electric Daisy Carnival (Las Vegas, New York), Ultra Music Festival (Miami) și Tomorrowland (Belgia), plus rezidențe. pe Ibiza și în Las Vegas.

Încă învăluit în secret, The Stickmen Project este al doilea cel mai mare act electronic de pe TikTok, după Marshmello și înaintea celor de la Disclosure, cu un total actual de 5,5 milioane de urmăritori și 26,1 milioane de aprecieri.

Păreri?

0 Comentarii

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *