Dupa succesul incontestabil in online al single-ului trademark – Hatz, alaturi de Shift, Dorian Popa a lansat shop-ul online www.dorianpopa.ro, unde fanii pot gasi colectii de produse personalizate.
Dupa colectii precum “HatzMas Collection”, “Back To School” sau “HATZisoare”, care au fost achizitionate in cantitati mari si intr-un timp record, Dorian prezinta astazi o noua serie dedicata de produse pe website-ul oficial.
Masca Hatz, ursulet Big Hatz, breloc Hatz, borseta Hatz, suport Hatzphone, minge antistres Hatzless, tricou Hatz Gold, geanta Hatz, dar si multe alte produse pot fi achizitionate online. La cateva ore din momentul lansarii, produsele au fost cumparate deja intr-un numar foarte mare. Preturile variaza in functie de tipul produsului, incep de la 15 Ron si ajung pana la 150 Ron.
In plus, stocul produselor se updateaza in fiecare zi, iar fanii se pot astepta la surprize interesante.Dorian a creat o comunitate pe canalul sau de YouTube, unde se apropie de 1.700.000 de abonati, pe care a lansat, pe langa vloguri zilnice, si piese ca „Hatz”, „Vinovat” (feat. Nicole Cherry) sau „Cand lumea e rea” (feat. Ioana Ignat). Vlogurile zilnice pe care le posteaza aduna peste 1 milion de vizualizari fiecare si intra instant in topul YouTube Trending. Cu milioane de vizualizari pe YouTube la single-urile sau colaborarile lansate, precum “Buze” (feat What’s Up), „Buna, ce mai zici?”, “Sare pe rana” (feat Ruby) etc, Dorian Popa reuseste de fiecare data sa surprinda prin track-uri si videoclipuri inedite.
Pareri?