Florence + The Machine lansează Everybody Scream, primul single de pe albumul cu același nume, ce va fi lansat pe 31 octombrieAscultă single-ul și presavează albumul: Everybody Scream
Florence + The Machine lansează lead single-ul „Everybody Scream”, piesa care dă titlul noului album programat pentru lansarea oficială pe 31 octombrie, de Halloween.
Albumul a fost scris și produs de Florence Welch în ultimii doi ani, inspirat de perioada de recuperare după o intervenție chirurgicală salvatoare suferită în timpul turneului Dance Fever. Artista a explorat prin muzică limitele corpului, ideea de vindecare și temele profunde ale feminității, parteneriatului, îmbătrânirii și morții.
Noul single, „Everybody Scream”, este o odă gotică și intensă, construită pe note dramatice, cu un hook contagios: „Everybody dance! Everybody sing! Everybody move! Everybody scream!”. Piesa a fost scrisă împreună cu un cerc restrâns de colaboratori, printre care Mark Bowen (IDLES), Aaron Dessner și Mitski, explorând teme de misticism spiritual, vrăjitorie și folk horror.
Videoclipul, regizat de Autumn de Wilde, transpune universul piesei într-o poveste cinematografică plină de imagini tulburătoare. Florence și ceata ei de vrăjitoare străbat un orășel rural, declanșând stări de transă și contorsiuni posesive în rândul localnicilor. Într-una dintre scene, Welch urmărește un bărbat până la o vilă bizară ce pare subjugată de un cult. Atmosfera este marcată de priviri rătăcite și momente ce amplifică estetica întunecată.
De-a lungul carierei, Florence + The Machine a lansat cinci albume de succes – Lungs (2009), Ceremonials (2011), How Big, How Blue, How Beautiful (2015), High As Hope (2018) și Dance Fever (2022). Cu multiple #1 în SUA și Marea Britanie, premii internaționale și concerte sold-out pe marile scene și festivaluri, Florence Welch s-a consacrat ca una dintre cele mai influente voci ale generației sale. Artista a colaborat și a împărțit scena cu nume legendare precum The Rolling Stones, Lady Gaga și Taylor Swift, iar în 2018 a publicat volumul Useless Magic, o colecție de versuri, poezii și desene.
Maroon 5 lansează versiunea deluxe a albumului Love Is Like, cu trei melodii noi, printre care și CigarettesAscultă versiunea deluxe aici: https://maroon5.lnk.to/LoveIsLikeDeluxe
Trupa americană Maroon 5 a lansat noul single „Cigarettes”, extras de pe versiunea deluxe a albumului „Love Is Like”. Ediția specială aduce trei melodii noi: „Cigarettes”, „Ice Cream” și „Closer” în colaborare cu Marshmello.
„Cigarettes” explorează complexitatea unei iubiri toxice, imposibil de uitat. Versurile surprind lupta interioară a protagonistului prins între dorință și durere: „She’s always in my head / Her love is hard to quit like cigarettes / I know I, I know I, know better / She’s my pain and my pleasure”. Cu un refren captivant și un ritm care combină pop-ul cu elemente emoționale, piesa transmite obsesia și dependența emoțională, comparând dragostea cu efectul greu de renunțat al țigărilor. Piesa a fost produsă de Ryan Tedder și Tyler Spry.
„Ice Cream” este o melodie dulce și seducătoare, care surprinde farmecul și dependența de iubirea unei persoane. Versurile compară relația cu plăcerea de a savura o înghețată: „Every day with you is like ice cream / Every night you’re giving me nice dreams / Tell me how addicted I might be”. Piesa combină pop-ul clasic Maroon 5 cu senzualitatea, creând o experiență sonoră jucăușă și captivantă, în care dorința și fascinația se împletesc cu romantismul și tentația. Piesa a fost produsă de Federico Vindver și Jacob Kasher.
„Closer”, realizată în colaborare cu Marshmello, este o baladă emoțională care exprimă dorința intensă de apropiere și conexiune într-o relație. Versurile reflectă dependența afectivă și nevoia de intimitate: „I wanna get close to you now / I wanna get closer”. Cu un ritm captivant și refren repetitiv, piesa combină energia pop-ului Maroon 5 cu producția electronică caracteristică lui Marshmello, creând un melanj sonor care transmite atât dorința, cât și vulnerabilitatea iubirii. Piesa a fost produsă de Federico Vindver, Jacob Kasher și Marshmello.
Maroon 5 este una dintre cele mai de succes trupe pop ale ultimilor 20 de ani, reușind să îmbine elemente de pop, funk și R&B într-un stil propriu, recunoscut instantaneu. Grupul, format în Los Angeles, a cunoscut succesul internațional odată cu lansarea albumului Songs About Jane (2002), care a inclus hituri precum „This Love” și „She Will Be Loved“. De-a lungul timpului, Maroon 5 a lansat numeroase piese devenite clasice moderne, printre care „Moves Like Jagger”, „Sugar” și „Girls Like You”, care au dominat topurile globale. Cu peste 135 de milioane de single-uri vândute, trei premii Grammy și turnee sold-out pe toate continentele, trupa și-a păstrat relevanța datorită capacității de a experimenta și de a colabora cu artiști din zone muzicale diferite. Adam Levine, vocea distinctivă a grupului, a devenit nu doar un frontman iconic, ci și o figură pop-culture datorită aparițiilor TV și colaborărilor de succes.
Good Neighbours revin cu noul single found u/me și anunță albumul de debut Blue Sky Mentality
Ascultă melodia aici: https://goodneighbours.lnk.to/foundume
Duo-ul britanic Good Neighbours a revenit astăzi cu noul lor single „found u/me”, un imn plin de energie și emoție, care oferă un prim gust al albumului lor de debut, „Blue Sky Mentality”, ce va fi lansat pe 26 septembrie 2025 prin Polydor Records.
Piesa este o explozie euforică de devotament și descoperire, o baladă strălucitoare despre dragoste care surprinde momentul în care totul se schimbă. Cu voci care par să atingă cerul, Good Neighbours transmit intensitatea pură a realizării că ai găsit persoana pentru care ai da totul. Este un imn optimist și plin de viață, născut dintr-un moment de claritate absolută.
Videoclipul piesei „found u/me” îi surprinde pe cei doi membri ai trupei într-un peisaj montan spectaculos, admirând un apus în care cerul pare să atingă vârful munților. Atmosfera redă perfect vulnerabilitatea și sinceritatea emoțională a melodiei, fiecare cadru transmitând fragilitatea și intensitatea momentului. În paralel cu imaginile vizuale, versurile sunt integrate direct în videoclip, accentuând mesajul piesei și oferind o experiență emoțională completă, în care muzica și imaginea se completează reciproc.
Albumul „Blue Sky Mentality” a fost scris pe parcursul unui an plin de turnee, zboruri lungi și experiențe intense, reflectând tensiunea dintre distanță și apartenență, nevoia de conexiune și drumul spre sine. Cele 14 piese ale albumului aduc un indie-pop euforic, cu sintetizatoare luminoase și refrene masive, explorând teme precum dragostea, speranța, reziliența și pierderea.
Despre piesă, membrii trupei declară: „«found u/me» vorbește despre epifania care îți schimbă viața atunci când întâlnești pe cineva cu care vrei să fii pentru totdeauna. Redă sentimentul care te oprește în loc – o claritate copleșitoare că ești gata să dai totul pentru acea persoană.”
Despre album, Good Neighbours spun: „«Blue Sky Mentality» a fost motto-ul nostru încă de la început. Trupa a început ca o formă de evadare creativă – o modalitate de a ne elibera de joburi și momente personale dificile. Albumul nostru de debut a fost scris pe drum, în autobuze de turneu, camere de hotel și colțuri împrăștiate ale lumii. «Blue Sky Mentality» înseamnă pentru noi să găsești lumină, prietenie și un sentiment de evadare oriunde te-ai afla.”
Good Neighbours este o trupă născută în orașe mici și cu timp liber. Scott și Oli au început să compună muzică împreună din dorința de a crea ceva pozitiv și neșlefuit într-o scenă în care majoritatea muzicii părea destul de calmă și intimă. Pe parcursul anului 2023, au început să facă muzică din dragoste pentru ea și abia în vară și-au dat seama că trebuiau să creeze o trupă sub care să-și lanseze melodiile. Cu dorința de a reaprinde entuziasmul de la începutul anilor 2000 al unor trupe precum Passion Pit și MGMT, Good Neighbours este un omagiu adus compozițiilor clasice și producției zgomotoase, inspirat de A24, prietenie și o abordare cinematografică a muzicii.
Offset lansează al treilea album solo KIARIAscultă albumul aici: KIARI
Offset lansează al treilea album solo, KIARI, prin Motown Records. Intitulat după numele său real, albumul conține 18 piese care-l prezintă pe Offset în cea mai sinceră și diversă formă, combinând povești personale cu piese energice pentru club.
Single-ul principal, „Bodies” cu JID, a fost primit cu entuziasm universal, intrând în Billboard Hot 100 și ajungând #1 la Urban Radio. Albumul include și hitul „Professional”, acompaniat de un videoclip filmat la un restaurant exclusivist din New York.
Albumul explorează diferitele laturi ale artistului Offset, fiind susținut de producția luxoasă a Honorable C.N.O.T.E., London on da Track, London Jae, Fridayy, FNZ, Oz și BoogzDaBeast, cu influențe orchestrale, instrumentație neobișnuită și sample-uri distincte. Cu KIARI, Offset își consolidează statutul de forță culturală, combinând instinctul de stradă, înțelepciunea de tată.
Albumul include colaborări de excepție cu artiști precum JID, Gunna, YoungBoy Never Broke Again, John Legend, Ty Dolla $ign, Key Glock, YFN Lucci și Teezo Touchdown, iar printre piesele-cheie se numără Enemies, Pills feat. YoungBoy Never Broke Again, Professional, Different Species feat. Gunna, Bodies feat. JID, Never Let Go feat. John Legend și Favorite Girl feat. Ty Dolla $ign.
Offset, membru al trupei Migos, s-a remarcat prin ritmul rapid în triplete și jocurile de cuvinte ingenioase. Născut în Lawrenceville, Georgia, a devenit cunoscut odată cu hitul „Versace” și a continuat să lanseze albume de succes cu Migos, precum Culture și Culture II. Ca artist solo, a atins topurile cu Taste, Zeze și Father of 4, iar în 2023 a revenit cu al doilea album solo, Set It Off. Cu numeroase colaborări de top și piese nominalizate la Grammy, Offset este una dintre cele mai influente figuri din hip-hop-ul contemporan.
Kid Cudi lansează single-ul Mr. Miracle de pe viitorul său album FreeAscultă melodia aici: https://kidcudi.lnk.to/Free
Kid Cudi lansează „Mr. Miracle”, cel de-al treilea single de pe viitorul său album Free, care va fi disponibil vineri, 22 august, și poate fi precomandat aici.
Single-ul „Mr. Miracle” îl prezintă pe Kid Cudi într-o reflecție profund personală, explorând lupta sa cu demonii interiori și căutarea echilibrului emoțional. Versurile redau momente de singurătate, confuzie și încercarea de a găsi sens în haos, dar transmit și un mesaj de speranță și depășire: chiar și atunci când totul pare pierdut, artistul își găsește drumul spre „acasă” și își revendică forța interioară, simbolizată prin titlul „Mr. Miracle”. Melodia combină vulnerabilitatea cu triumful, oferind ascultătorului o experiență emoțională puternică, caracteristică stilului unic al lui Cudi.
Kid Cudi, rapper originar din Cleveland și stabilit în Brooklyn, s-a impus drept unul dintre cei mai influenți artiști ai generației sale datorită perspectivei sale lirice autentice și abordării inovatoare în producție și fuziunea diferitelor genuri muzicale.
Single-ul „Mr. Miracle” marchează continuarea noii etape din cariera sa, începută cu piesa „Neverland” și cu lansarea scurtmetrajului cu același nume, regizat de Ti West și produs de Monkeypaw Productions, prezentat la Festivalul de Film de la Tribeca. Al doilea single, „Grave”, a fost acompaniat de un videoclip regizat de Samuel Bayer, cunoscut pentru colaborările cu Nirvana, The Rolling Stones sau The Cranberries. Prin aceste proiecte, Kid Cudi își consolidează poziția de artist cu un stil inconfundabil, continuând să influențeze muzica, moda și cinematografia.
Royel Otis lansează albumul hickey și videoclipul who’s your boyfriend cu Lola TungAscultă albumul aici: https://royelotis.lnk.to/HickeyAllFormatsID
Vezi videoclipul aici: https://www.youtube.com/watch?v=lumvhHA2psM
Duo-ul australian Royel Otis a lansat cel de-al doilea album de studio, hickey. Albumul include 13 piese care explorează urcușurile și coborâșurile iubirii adolescentine, combinând indie rock relaxat, cu elemente jucăușe, și un dream-pop seducător.
Piesa de deschidere a albumului, moody, se află pe primul loc în topul Billboard Adult Alternative Airplay pentru a șaptea săptămână consecutivă, marcând Royel Otis ca primul artist nou din 2025 care cucerește coroana Triple A.
Videoclipul pentru who’s your boyfriend a fost regizat de Lauren Dunn și îl are ca protagonist pe Lola Tung, cunoscută din serialul Amazon Prime The Summer I Turned Pretty. Piesa, scrisă împreună cu Amy Allen și producătorul Blake Slatkin, este o baladă new wave romantică, cu sintetizatoare expansive, tobe învolburate și chitare dinamice, reflectând ambivalența unei prietenii care oscilează între iubire și confuzie.
Albumul include și hiturile anterioare car și cover-ul viral Linger al trupei Cranberries, recent utilizat într-un episod din The Summer I Turned Pretty.
Duo-ul australian Royel Otis a început turneul meet me in the car pe 5 august în Seattle și urmează să traverseze Statele Unite, Australia și Europa, cu opriri la festivaluri importante precum Lollapalooza, Outside Lands și Fuji Rock, iar orașe precum Austin, Toronto, New York și Sydney sunt deja sold-out. Noul lor album hickey include 13 piese: „i hate this tune”, „moody”, „good times”, „torn jeans”, „come on home”, „who’s your boyfriend”, „car”, „shut up”, „dancing with myself”, „say something”, „she’s got a gun”, „more to lose” și „jazz burger”.
Royel Otis a declarat despre noul album: „Dragostea mușcă mai tare decât orice altă emoție din lume.”
Royel Otis este un duo australian de chitară-pop din Sydney. Trupa a fost formată în 2019 de Royel Maddell (cunoscut și sub numele de Leroy Francis Bressington) și Otis Pavlovic. Stilul lor muzical este descris ca indie pop, indie rock, new wave, pop rock, post-punk și rock psihedelic. Royel Otis a lansat trei EP-uri, inclusiv Sofa Kings, înainte ca albumul lor de studio de debut, Pratts & Pain, să fie lansat în februarie 2024. Duo-ul a câștigat patru premii la Premiile Muzicale ARIA din 2024.
Jon Batiste lansează videoclipul LEAN ON MY LOVE cu Andra Day, de pe noul album BIG MONEY
Ascultă albumul aici: https://jonbatiste.lnk.to/BIGMONEY
Vezi videoclipul aici: LEAN ON MY LOVE
Jon Batiste colaborează cu Andra Day pentru piesa „LEAN ON MY LOVE”, un single de pe cel mai recent album al său, BIG MONEY.
„LEAN ON MY LOVE” vorbește despre sprijin și iubire necondiționată. Cu versuri care invită la apropiere și solidaritate, piesa transmite mesajul că „poți să te sprijini pe iubirea atunci când nu este nimeni să te țină”. Combinația dintre vocea caldă a lui Batiste și tonul emoționant al Andrei Day creează un duo captivant, cu influențe de R&B și soul.
Videoclipul piesei surprinde momente intime și pline de emoție, reflectând mesajul versurilor prin imagini care explorează conexiunea umană și sprijinul reciproc. Stilul vizual cald și cinematografic amplifică atmosfera lirică, evidențiind chimia dintre cei doi artiști.
După succesul albumului său precedent, Beethoven Blues, în care a reinterpretat creațiile celebrului compozitor, Jon Batiste revine la mai puțin de 12 luni cu BIG MONEY. Albumul îmbină elemente de Americana, R&B, Gospel, jazz și muzică roots, explorând „adevărata monedă a vieții”, tradițiile, culturile și subiectele din trecut și ce urmează în viitor. Acest concept face parte din viziunea sa de „social music”, prezentă de mulți ani în creațiile sale.
Jon Batiste este un muzician versatil și inovator, cunoscut pentru capacitatea sa de a combina stiluri diverse și pentru mesajele sociale din muzica sa.
Andra Day, nominalizată la Grammy și apreciată pentru vocea sa puternică și emotivă, aduce o dimensiune suplimentară piesei, conturând un duo memorabil și emoționant.
Felix Jaehn și Leony lansează BANG BANGAscultă melodia aici: BANG BANG
După succesul colaborărilor anterioare, Felix Jaehn și Leony se reunesc pentru a aduce un moment memorabil în muzica pop prin noul lor single „BANG BANG”.
Piesa este un manifest curajos împotriva îndoielilor și un imn al încrederii în sine, abordând una dintre cele mai provocatoare întrebări pentru artiști: Cum să crezi în tine când toată lumea spune că vei eșua? Cu versuri pline de putere și determinare, precum „no one does it better”, cei doi livrează „poțiunea perfectă” pentru a stimula încrederea în sine.
Videoclipul, filmat într-un studio, surprinde energia și stilul celor doi artiști. Luminile atent calibrate și cadrele dinamice pun în valoare ținutele cool și accesoriile statement, în timp ce procesul de producție off-camera se desfășoară impecabil, reflectând perfect mesajul piesei despre încredere și determinare.
Felix Jaehn se află de peste 10 ani în topul celor mai apreciați DJ și producători din lume. Remixiurile sale, precum „Cheerleader” de OMI, au ajuns pe primul loc în 55 de țări, iar piesa „Ain’t Nobody (Loves Me Better)” a fost hit #1 în 36 de țări. Cu peste 10 miliarde de stream-uri și mai mult de 200 de premii diamant, platină și aur, Felix continuă să cucerească scenele festivalurilor internaționale, de la Tomorrowland la ULTRA Music Festival.
Leony a strâns peste 1,5 miliarde de stream-uri internaționale și mai mult de 30 de discuri de aur și platină, fiind recompensată cu premii precum New Music Award sau Nickelodeon Kids’ Choice Award. Pe lângă propriile hituri, ea scrie și pentru artiști de top, colaborând cu Alan Walker, Steve Aoki sau G-Eazy. Noul single marchează încă un pas important în ascensiunea sa internațională.
Păreri?