Muzică nouă de la Lorde, HUGEL&Dawty&Preston Harris, Norah Jones&John Legend, Maroon 5, Lewis Capaldi, KATSEYE, Dora&Irina Rimes
2025-07-13 17:10:55
Lorde lansează „Shapeshifter”

Link melodie: https://www.youtube.com/watch?v=0-W6AQ0J1Zc&list=RD0-W6AQ0J1Zc&start_radio=1 

Lorde a lansat „Shapeshifter”, a treia piesă de pe albumul său „Virgin”, în care explorează dificultățile comunicării în relații, descriindu-și partenerul ca pe un „metamorfozator”. Melodia a fost dezvăluită pentru prima dată la o petrecere de audiție în New York, cu patru zile înainte de lansarea oficială a albumului.

În noul single „Shapeshifter”, Lorde explorează conflictele identității feminine, între forță și vulnerabilitate. Versurile dezvăluie o luptă interioară între dorința de control și nevoia de abandon, aceasta fiind într-un joc sincer de seducție, confuzie și căutare de sine. Producția albumului a fost realizată în colaborare de Lorde și Jim-E Stack. Pentru a marca lansarea, Lorde a susținut o petrecere specială la Baby’s All Right din New York, oferind fanilor un preview exclusiv al pieselor.

În sprijinul albumului „Virgin”, Lorde va porni în cel mai mare turneu din cariera sa, UltraSound. Concertele au fost deja sold-out în mai multe locații emblematice, printre care Madison Square Garden, O2 Arena din Londra și Kia Forum. Cererea a fost atât de mare încât s-au adăugat rapid noi date, inclusiv două seri la Barclay’s Center, care s-au epuizat imediat după punerea în vânzare a biletelor pentru fanii în presale.

Artista neozeelandeză Lorde s-a remarcat rapid drept una dintre cele mai originale voci ale noii generații, impunându-se pe scena internațională încă de la debut. În 2013, la doar 16 ani, lansa albumul „Pure Heroine”, care a propulsat-o la statutul de superstar global. Cu peste 4 milioane de exemplare vândute și trei discuri de platină, succesul a fost susținut de hitul „Royals”, piesă cu care a cucerit topurile, a obținut șapte discuri de platină și a depășit un miliard de ascultări online. Lorde a fost recompensată cu două premii GRAMMY, inclusiv pentru „Cântecul anului”, un premiu BRIT și numeroase alte distincții, consolidându-și statutul de artistă cu impact global.

Duet neașteptat: Norah Jones și John Legend în „Summertime Blue”

Link melodie: https://www.youtube.com/watch?v=moIGoeFZBWc&list=RDmoIGoeFZBWc&start_radio=1 

Norah Jones și John Legend lansează prima lor colaborare muzicală: „Summertime Blue” – un duet melancolic de vară. Cei doi artiști, câștigători a nu mai puțin de 23 de premii GRAMMY la un loc, lansează prima lor colaborare sub numele „Summertime Blue”, o baladă melancolică și aerisită, perfectă pentru începutul verii.
„Summertime Blue” îi are pe cei doi la voce, cu Norah Jones la pian, Wattenberg la chitară, Josh Lattanzi la bas, Shawn Pelton la tobe, și o orchestră de coarde aranjată de Dave Eggar și Chuck Palmer. Eggar interpretează partitura la violoncel, alături de violonistele Marianna Brickle și Katie Thomas.

Piesa a fost produsă de Norah Jones și Gregg Wattenberg, cel care a pus în mișcare această întâlnire muzicală de excepție. „Lucram la un proiect paralel cu Gregg și, când am aflat că lucrează și cu John, m-am entuziasmat. L-am admirat mereu, dar nu ne-am intersectat până acum”, spune Norah Jones. „Gregg a sugerat să facem o piesă împreună și totul a prins contur rapid. John ne-a primit cu brațele deschise în studioul lui din Los Angeles, unde ne-am simțit grozav lucrând și petrecând timp împreună.”

John Legend a adăugat: „Ce început perfect de vară! Sunt onorat să fac parte din acest cântec superb alături de Norah. Vocea ei, sufletul, muzicalitatea – toate sunt irezistibile. Sunt fan de mult timp și mă bucur că, în sfârșit, am colaborat.”

John Legend, artist multipremiat și primul bărbat afro-american din clubul EGOT, este recunoscut pentru cele 12 premii GRAMMY și pentru implicarea sa în cauze sociale.

Norah Jones a cucerit lumea muzicii încă de la debutul său în 2002, cu un stil unic care i-a adus patru premii GRAMMY și peste 52 de milioane de albume vândute, consolidându-și astfel statutul de artistă versatilă și apreciată.

HUGEL, Dawty și Harris schimbă ritmul cu „Loosen Up”

Link Melodie: https://www.youtube.com/watch?v=BJUxCSQgsrk

HUGEL revine cu o surpriză muzicală alături de producătorul Dawty și vocalistul Preston Harris. Aceștia lansează „Loosen Up”, o piesă cu influențe R&B și Afro House care marchează o schimbare de ritm și o latură mai sensibilă a DJ-ului cunoscut pentru hiturile sale latino-electronice.

Lansată prin propriul său label, Make The Girls Dance, piesa este rezultatul colaborării cu Dawty, producător, compozitor și DJ franco-american, și îl aduce în prim-plan pe Preston Harris, al cărui glas angelic completează perfect track-ul. „Loosen Up” se remarcă printr-un beat fin de reggaeton și o atmosferă intimă, dezvăluind o fațetă mai delicată a lui HUGEL, cunoscut pentru energia sa vibrantă. Artistul renunță aici la stilul său obișnuit, oferind un imn al eliberării emoționale, în care R&B-ul și Afro House-ul se îmbină armonios.

„Sunt extrem de entuziasmat de această lansare. E genul de piesă care face pe toată lumea să cânte și să danseze. Fuziunea dintre R&B și Afro House a venit natural și exprimă exact motivul pentru care am fondat Make The Girls Dance”, a declarat HUGEL

Recunoscut ca pionier al curentului Latin House, HUGEL a cucerit scena internațională cu hituri precum „Morenita” și „Marianela (Que Pasa)”, acumulând peste 1 miliard de streamuri. Colaborările cu nume grele din muzica electronică – David Guetta, Diplo, Marshmello sau J. Balvin – l-au consacrat drept unul dintre cei mai influenți DJ ai momentului.

Dawty, partenerul său în acest proiect, are o carieră solidă în spate, colaborând cu artiști de renume precum Nicky Jam, Akon, Ne-Yo sau Snoop Dogg. Recent, a bifat un succes notabil cu piesa „Call Me Papi” alături de Ofenbach & Feder, cu peste 30 de milioane de streamuri.

Preston Harris, vocea piesei, este cunoscut pentru sound-ul său soulful, având colaborări de prestigiu cu Kendrick Lamar și Terrace Martin. Vocea sa caldă și sinceră adaugă o notă de vulnerabilitate și profunzime acestei noi lansări.

Maroon 5 revine cu un nou hit: „All Night”

Link Melodie: https://www.youtube.com/watch?v=2HCThr-qbPw

Maroon 5 revine cu albumul Love Is Like și lansează single-ul „All Night”, anunțând totodată un nou turneu în SUA.
Pentru a marca anunțul, grupul a lansat single-ul „All Night”, acompaniat de un videoclip regizat de Aerin Moreno ce va avea premiera pe 27 iunie. Piesa pune în valoare hook-urile ritmice ale lui Adam Levine, susținute de bass, synth-uri și saxofon, și reprezintă o revenire la rădăcinile funk-R&B ale trupei.

Totodată, Maroon 5 a confirmat un turneu nord-american de 23 de concerte, organizat de Live Nation, care va debuta în toamnă și va include opriri în marile piețe, printre care Kia Forum din Los Angeles și Madison Square Garden din New York. Claire Rosinkranz va deschide toate show-urile. Biletele intră în vânzare vineri, 27 iunie, ora 10:00 (locală), după mai multe sesiuni de pre-sale rezervate fanilor.

Albumul Love Is Like este primul material discografic al trupei de la JORDI (2021) și vine după colaborarea de succes „Priceless”, alături de LISA din Blackpink, piesă ce a ajuns rapid în Top 15 la radio pop. Maroon 5 va promova noul album cu un concert special pe Rockefeller Plaza în cadrul Citi Concert Series la emisiunea TODAY pe 1 august și cu o apariție la iHeart Las Vegas Music Festival pe 19 septembrie.

„Am revenit la procesul organic din primele noastre zile, fără să ne întrebăm unde ne încadrăm. Așa ne-am individualizat încă de la început, iar Love Is Like reflectă exact asta.” a declarat Adam Levine

Maroon 5 este una dintre cele mai de succes trupe pop ale secolului 21, cu peste 100 de milioane de albume și 750 de milioane de single-uri vândute. Adam Levine, solistul cu falsetul său inconfundabil, a devenit o voce definitorie în muzica pop modernă. Trupa a cucerit publicul încă de la debutul cu Songs About Jane, îmbinând rock și R&B. În 2025, Billboard i-a numit cea mai bună trupă a secolului și locul 11 în topul general al artiștilor. Maroon 5 deține multiple recorduri, inclusiv cele mai multe #1-uri pop pentru o trupă, cu 11 hituri. Au 30+ miliarde de streamuri pe Spotify și YouTube, și continuă să umple stadioane în toată lumea, inclusiv cu o rezidență de succes în Las Vegas.

„Survive”: Revenirea lui Lewis Capaldi

Link Melodie: https://www.youtube.com/watch?v=6fJI7xydShM&list=RD6fJI7xydShM&start_radio=1

După o absență de doi ani, Lewis Capaldi se întoarce cu „Survive”, un single intens și emoționant ce reflectă profundele sale lupte interioare. Piesa explorează cu onestitate teme legate de sănătatea mintală și forța de a merge mai departe, prin versuri directe precum „Most nights I fear that I’m not enough”, care culminează într-un refren plin de hotărâre: „I swear to God I’ll survive, if it kills me to…”

Videoclipul, regizat de Henry Dockrill (Post Malone, Sam Fender), completează perfect tonul dramatic al melodiei, oferind o experiență cinematografică. Capaldi a lucrat din nou cu Romans, co-autorul hitului „Someone You Loved”, piesă care, între timp, a devenit cea mai ascultată din istoria Marii Britanii.

Această revenire vine după o perioadă dificilă, marcată de retragerea de pe scenă în urma unui moment emoționant la Glastonbury 2023, unde publicul i-a fost alături în mod solidar. Pe fundalul unei cariere impresionante, cu albume de succes și numeroase hituri, „Survive” marchează nu doar reluarea activității artistice, ci și o reafirmare personală a puterii și vulnerabilității umane.

Lewis Capaldi a cunoscut o ascensiune fulminantă, trecând în doar doi ani de la concerte în pub-uri la turnee mondiale sold-out, chiar înainte de lansarea albumului său de debut Divinely Uninspired To A Hellish Extent. Cu hitul „Someone You Loved”, care a dominat topurile britanice și americane, Capaldi a devenit un fenomen global, depășind 2 miliarde de streamuri și intrând în liga artiștilor britanici de elită alături de Adele și Ed Sheeran.

KATSEYE lansează „Gameboy” 

Link melodie: https://www.youtube.com/watch?v=-bC4iak3kxg&list=RD-bC4iak3kxg&start_radio=1

KATSEYE a lansat piesa „Gameboy” din noul EP „Beautiful Chaos” , sub egida HYBE x Geffen Records. Proiectul conține cinci piese care explorează provocările de a-ți construi o identitate autentică într-o eră digitală dominată de aparențe și algoritmi.

Trupa globală KATSEYE a lansat noul single „Gameboy”, extras de pe proaspătul EP „Beautiful Chaos”, apărut sub sigla HYBE x Geffen Records. Proiectul cu cinci piese continuă parcursul curajos al grupului, după succesul EP-ului de debut „SIS (Soft Is Strong)”, și aduce în prim-plan tematica identității într-o lume digitală în care autenticitatea e adesea eclipsată de aparențe și algoritmi.

„Gameboy” iese în evidență printr-o combinație de versuri jucăușe și texturi pop dulci, fiind descrisă de membre drept „sora mai mare” a piesei „Touch” de pe primul EP. Piesa este produsă de KillaGraham, iar videoclipul oficial, deja disponibil online, accentuează estetica vibrantă și ludică a grupului. Melodia face parte dintr-un tracklist divers, din care mai fac parte „Gnarly”, „Gabriela”, „Mean Girls” și „M.I.A” — fiecare explorând o fațetă diferită a vulnerabilității și puterii feminine.

KATSEYE este primul girl group global format prin metodele riguroase de pregătire K-pop, cu membre originare din SUA, Elveția, Filipine și Coreea de Sud. Selectate din peste 120.000 de candidate prin emisiunea „The Debut: Dream Academy”, cele șase artiste — Daniela, Lara, Manon, Megan, Sophia și Yoonchae — au debutat în 2024 cu „SIS” și sunt protagonistele documentarului Netflix „Pop Star Academy: KATSEYE”, ce va avea premiera pe 21 august.

„Dor” – fuziune de emoție și rock cu Irina Rimes și Dora Gaitanovici

Link Melodie: https://www.youtube.com/watch?v=5QpAqxqBlVw&list=RD5QpAqxqBlVw&start_radio=1

Irina Rimes și Dora Gaitanovici au surprins publicul cu lansarea single-ului „Dor”, de pe albumul  Arcanum Bazar. O piesă rock cu influențe pop, care aduce o fuziune neașteptată între sensibilitatea lirică a Irinei și forța vocală caracteristică Dorei, într-o colaborare ce marchează o direcție sonoră curajoasă pentru ambele artiste.

Piesa „Dor” este o creație profund personală a Dorei Gaitanovici, care a compus muzica, versurile și s-a ocupat de producție. Melodia explorează teme precum absența, distanța și tensiunea dintre trăirea intensă a dorului și încercarea de detașare. Versurile, semnate de Dora, surprind o luptă interioară între dorința de a uita și imposibilitatea de a nu simți, exprimată printr-un refren încărcat de emoție.

Contribuțiile muzicale ale lui Dani Bușoi, Codruț Bulfan și Andrei Dragu, alături de Dora Gaitanovici, se îmbină armonios, în timp ce mixajul și masterizarea realizate de Codruț Bulfan aduc piesei un sound rock actual, cu subtilități pop melancolice.
Videoclipul „Dor”, regizat de Mihai Pîrlitu și bazat pe un concept dezvoltat împreună cu Rareș Vasilka, reflectă vizual tensiunea piesei printr-o estetică intensă, bazată pe contraste de lumină, dans expresiv și cadre minimaliste. Montajul a fost realizat de David Bahna și Mihai Pîrlitu, iar imaginea este semnată de Gosh, cu o echipă tehnică formată din Dan Isac (gaffer), Filip (electrician) și Dmytro Kuriliuk (1st AC).

Dansatorii Alexandra Coman și Dennis Gaman dau viață zbuciumului interior transmis de piesă prin expresii corporale puternice, în timp ce look-ul vizual a fost completat de make-up artiștii Giulia Mocanu și Alex Ifimov, și de stilista Anca Stăruială. Producția este semnată de Niciozifarafilmare și Iancu Mihai, cu suport tehnic oferit de George’s Stuff, iar întregul proiect a fost coordonat de managerul artistic Sabina Stan.

Dora Gaitanovici despre „Dor”:
„Dor – o colaborare intensă și neașteptată între mine și Irina Rimes, care ne pune pe amândouă într-o lumină nouă.

Versurile vorbesc despre un dor care nu mai poate fi dus, care devine boală, povară, obsesie. L-am compus cu gândul la acel moment în care dorul se transformă în ceva fizic, greu, apăsător – și singura soluție pare să fie un leac.
Așa a apărut „Dor”, o piesă agresivă, plină de energie, cu un breakdown brutal – probabil o premieră absolută pentru Irina, dar o marcă personală pentru proiectul meu şi albumul Arcanum Bazar.

Colaborarea noastră a fost foarte naturală și rapidă, bazată pe admiratie reciprocă și încredere totală. Deşi timpul în care am lucrat  împreună cu Irina pe viu a fost foarte scurt, am știut că orice ar face cealaltă, va funcționa perfect. Și așa a fost.

Piesa stă la intersecția dintre universurile noastre: lirica Irinei m-a inspirat în compoziția melodiei și a textului, iar sound-ul puternic și întunecat reflectă direcția mea artistică.
Este încă un leac din Arcanum Bazar – de data asta, un leac de dor.”

Dora Gaitanovici este un proiect muzical emergent și ambițios din noul val alternativ românesc. După apariții virale la DWMT și Eurovision, un album conceptual și turnee naționale, trupa s-a remarcat prin show-uri electrizante la marile festivaluri din România. Stilul lor muzical combină rock alternativ, progressive și influențe folclorice, fiind definit de vocea expresivă a Dorei, chitara lui Dante, armoniile lui Dani și groove-ul lui Codruț.

Irina Rimes s-a născut în Republica Moldova și a devenit cunoscută în România odată cu lansarea piesei „Visele” în 2016, care a ajuns pe primul loc în topurile radio. De atunci, a lansat cinci albume conceptuale, hituri precum „Ce S-a Întâmplat Cu Noi”, „Bolnavi Amândoi” și „Nu Știi Tu Să Fii Bărbat”, a susținut sute de concerte în țară și în Europa și a acumulat peste 580 de milioane de vizualizări pe YouTube. În 2023, a finalizat cu succes al doilea său turneu – HOME TOUR – și, în 2024, a lansat primul său EP, „Origini”, apreciat pentru combinația de influențe folclorice și sound modern, susținut de DJ-i internaționali de top.

Păreri?

48 Post Views
0 Comentarii

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *